Monday 9 March 2015

Give-away!

This post can now be found here:

3 comments:

  1. 1, jag chansar på Frankrike
    2, jag är ny. Eller har läst bloggen länge, men ny på så vis att jag ännu inte sytt ett enda handsytt plagg. Närbilder på sömmar, tex pricksöm vore spännande. Eller annat som rör nybörjar sömnad.

    ReplyDelete
  2. 1. France
    2. This is interesting blog. Your costumes is beautiful. well, that is translated into English. To see more: photo, about festivals and other events, recipes, clothing and accessories and their making, links to sources
    Margarita

    ReplyDelete
  3. 1. Frankrike
    2. Jag tycker din blogg är jättebra. Det jag skulle vilja se mer på bloggen är bilder från event, och fler "steg-för-steg guider" till plagg, dräktaccesoarer, sömmar etc som du tillverkar. Jag gillar även att du har kompletterande bilder från manuscript. Det gör att man själv kan leta vidare utifrån manuscripten. Finns möjlighet är direktlänkar till manuscripten bra tycker jag, då slipper man leta, det kan ta tid ibland.

    ReplyDelete