Wednesday 8 February 2012

Virka hit, virka dit

2 comments:

  1. Snyggt jobb min vän, som alltid!

    ReplyDelete
  2. Tack för din kommentar på min blogg! Jätteroligt att få höra! Man ser ju att man har besökare, men man vet inte vem, och man vet ju inte om de stannar kvar! De kanske bara surfar förbi, så det var riktigt inspirerande att du gillar den! Just nu är det ju dock rejäl stiltje... men jag kommer igen när det här tidskrävande knyppelprojektet är över! Ska också ta en rejäl titt här på din blogg, jag har varit kreativ anakronist jag med, och jag tycker fortfarande det är jättekul, vilket väl märks en del i det jag stickar! Visserligen är det ju inte lika gammalt, var ju dåligt med stickat på medeltiden, men det är lite samma grej; att återskapa historien! (Knyppelmönstret jag håller på med är för övrigt också ett gammalt mönster, och knyppling är ju högst medeltida!)

    ReplyDelete